Kampanie gospodarki odpadami – ciekawa technologia?

Kampanie gospodarki odpadami to coś na co teoretycznie kładzie się nacisk od lat w Polsce. W zasadzie to co chcemy zaprezentować warunkuje nam to w jaki sposób przedstawimy nasz produkt, ideę czy ogólnie mówiąc treść. Spójrzmy więc to się robi. Jak ciekawie zaprezentować coś, co z zasady wieje nudą  – technologię gospodarki odpadami.

Gospodarka odpadami – jak zareklamować?

Tutaj jest problem – jak pokazać w sposób atrakcyjny coś co w zasadzie mało kogo interesuje, zajmuje od cholery miejsca i czasu żeby wszystko opowiedzieć i co gorsze z czasem staje się coraz bardziej brudne i mało estetyczne?  Najlepiej zrobić to w miarę szybko, dynamicznie i efektownie. inie technologiczne często ciągną się w nieskończoność i kilkukrotnie zawijają pod sufitem hali. Jak zainteresować widza czymś co potrzebuje co najmniej dwóch godzin żmudnych opowieści? Czy jest to w ogóle wykonalne – czytajcie dalej.

Gruz pełen dynamiki

Czy parę belek, cegieł i sterta kamieni może być w jakiś sposób atrakcyjna? Czy gospodarka odpadami budowlanymi to coś czym da się zainteresować potencjalnych klientów? Okazuje się, że tak – spójrzcie na poniższe video.

Odpady lamp i monitory LCD

Tutaj też nie bardzo wiadomo jak pokazać to co w zasadzie odbywa się w zakładzie i od czego zacząć. Czy uświadamiać widza o tym co to jest lampa i jakie są jej rodzaje? Dla czego w niektórych z nich jest rtęć a w niektórych nie? Znów kształtuje się nam opowieść na kilka wieczorów, której pewnie nikt nie będzie chciał wysłuchać do końca.

Z monitorami jest to samo. W zasadzie większości z nas wystarczy wiedzieć tyle, że są i jak się nimi posługiwać na etapie użytkowania. Jak więc wyciąć zbędne wątki i okrasić naszą kampanię jakimś dynamizmem? Spójrzcie na przykład poniżej.

Jak według Was powinna wyglądać kampania edukacyjna lub prezentacja produktu z tak, nie ukrywajmy, ciężkiej dziedziny jak gospodarka odpadami? Piszcie w komentarzach.
Pozdrawiam.
Tomasz Araszkiewicz
odpadyblog.pl